Imi cer iertare


Imi cer iertare

In clipele in care simt oceanul tristetii tale,
Totul se darama, devine un mistuitor drog,
Si cad in genunchi, inchid ochii si-L rog,
Pe Dumnezeu sa-ti aline dilemele apasatoare.

Inconjurat de-o grija pentru inima ta calda,
Atentia mi scurge pe-un stelar sentiment,
De liniste, de tacere paciuitoare, care urgent,
Sa-ti aduca o sublima alinare, linului afluent.

Imi cer iertare, caci uneori simt prea tarziu,
Curajul sufletului tau de a se bucura usor,
De-un zambet domol, o temelie in straveziu,
Pentru oaza unui impartit, in doi, cuibusor.

Imi cer iertare, pentru ca tac in soapte,
Regasindu-ma fara cuvinte langa tine,
Si plutind intr-un vie afectiune fara egal,
Deschid portile spre mantuire cu iz regal.

Nu stiu uneori ce sa fac si te privesc de aici,
De la distanta, nutrind, in zari fecunde,
Printr-o simpla iertare, patronata de sibilele,
Purtatoare de „te iubesc”, mangaieri fine.

Pentru un zambet. 
smile my dear lady. 

Postări populare de pe acest blog

Peste drum poezie

Corida unor litere albe

Hold on: smile