Vis dulce

Vis dulce
Tu, cu buzele unse-n fericire,
Şi sufletul șoptind dragoste vie,
Ai venit precum un inger tandru,
Să-mi luminezi viaţa cu bucurie.

Tu, cu surāsul ce-l iubesc,
De-aș sta să mă gāndesc,
Cāt de mult te preţuiesc,
Aș consuma mica eternitate,
Prin Universul plin cu stele,
Şi m-aș intorce făr’ de dreptate.

Tu, cu clipe croite-n pasiune,
Şi libere-n simţire māngāieri,
Mi-aduci un vis de lină fericire.
Şi intr-un sărut mă-ntinerești,
Golindu-mi inima de supărări.

Tu, cu ore iubite de heruvimi,
Ești vocea candelă a bunătăţii,
Ce niciodată nu se pierde,
In intunericul vast al societăţii.
Şi lasă-mi un sărut pe buze,
Să fie ghidul meu spre implinire,
Astfel te voi păstra o veșnicie,
In inima ce-ţi va șopti mereu iubire.

Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a