Cat de frumoasa

Cāt de frumoasă
Cum aș putea, eu bietul pelerin,
Al dragostei fără buletin,
Să merg prin viaţa ta atāt de ușor,
Cānd tu mi-ești liniște și dor?

Şi aș vrea să știi, acum că doare,
Simţind un iz de dură supărare,
Lipsindu-mă de zāmbetul dulce,
Ce-mi face inima noaptea să cānte.
Iartă-mi copilăria, iartă-mi ochii,
Ce nu obosesc să te privească
Cu iubire de Sus, zilnic culeasă.

A mea domniţă-māngāiere, uite
Cum sufletul te strigă-n depărtări,
Şi tot ce sunt, e al tău fără intrebări.
Vino cu buzele unse-n miere,
Acea licoare a bunătăţii pure,
Şi imparte-ţi sărutările cu mine.

Ești visul meu din inimă,
Un gram feeric de iubire,
Ești ingerul ce are grijă,
De-un regăsit copil in tine.

te iubesc pentru-că ești
“wake up and smile” with me. 
James & Emma

Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a