Pentru ca esti

Pentru ca esti
Gānduri, gānduri, o gānduri,
De ce mi-aduceţi adierea tristă,
In umbra unei nopţi atāt de lungi?
Şi singur, in această vie vară,
Număr frunzele ce se aștern deodată,
Peste furtuna de liniste arată.

Inimă, inimă, tu inimă,
Fie-ţi milă de mine,
De ce vrei să mă lași pradă,
Singurătăţii fără de cusur?
Lipsit de farmec sau pasiune,
Să fi ajuns o umbră trecătoare?
Unde-i colţul meu de liniște,
Oare,
Voi fi vreodată și eu bine?

Casa e goală, patul suspină,
Trupul se zbate-n timpuri-uitare,
Sufletul plānge iar n-am cuvinte,
Iar visul devine  o amintire.
Imi pare rău și-mi cer iertare,
Pentru-că sunt, doar eu și atāt.
Vina-mi aparţine,
Şi-n nopţi tārzii această lacrimă,
Doare…

“Şi cānd voi pleca departe,
Soarele va rămāne lāngă tine,
Căci ai ales să rămāi in urmă.
Iar eu, mă voi pierde in noapte,
fără a ta lumină...
Acum respir raze regrete,
Şi-n teama acestei singurătăţi,
Iţi scriu cu focul ce mă arde.
Alegeri și suspine iar māine
Toate vor fugi-n leneșe stele.”


Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a