Bilet sarutare


Bilet-sărutare

Acolo unde timpul se-odihnește,
Şi liniștea de-a pururi domnește,
Incep să mă strecor cu-o floare,
Şi un liber vals croit de iubire;
Timid, obrajii roșii, ochii smeriţi,
Doar poate lāngă tine, visul meu dulce,
Voi adormi…

Şi te văd chiar de nu ești aproape,
Şi te simt in miezul nopţilor albe,
Iar ziua cānd Soarele m-adoarme,
șesc ușor, increzător, spre tine,
Domniţa ce-mi călăuzește cu tandreţe,
Existenţa-n visele sublim nemuritoare.

Simt că-n inima ta o luptă se duce,
Şi-aș vrea să te rătăcesc in alinare,
Fără dorul de a nu te simţi aici,
Lāngă mine, vlăstarul emoţiilor pure.
Şi ţi-aș da lumina ochilor căprui,
Ce se oglindesc in albastrul nepreţuit
Al privirii tale, vuiet de blāndeţe.

Şi-aș fi ancora vāntului dinspre Apus,
Roua sărutului ce-ntinerește magic,
In māngāierea buzelor incāntate tragic,
De lira zburătorului drag, binedispus.
Cāntecului suav ce tandru mi-a condus,
Inima să scrie despre tine, pe-o taină vie,
Ii datorez mii de mulţumiri, sedus
De claritatea unui zāmbet graţios tradus. 


Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a