Unde-mi ești?


Unde-mi ești?

In zorii soarelui-răsare,
Albastru in fină culoare,
Stau pe ţărmul speranţelor,
Cu-o iubire, dragă-n braţe.

Privesc in largul mării,
Imbrăţișez cu ochii fiece val,
Gāndindu-mă la taina vieţii;
Cu patimă de a iubi,
Surāsul domniţei
Florilor de mai.

“Vino! Te-aștept aici,
Unde ingerii nu pleacă,
Şi Raiul inimi descāntă.
Vino! Te simt aici,
Unde sufletul doarme,
Şi visele respiră a tine.
Vino! Te rog aici,
In al meu drag te iubesc,
Unde tot, indrăznesc
A spune, e imbrăcat in bine.
Doar vino!”

Strigam cerului instelat,
Şi celor din depărtări,
Ca dragostea unui băiat,
Să ajungă la tine;
Mereu o candelă a liniștii
Sufletești arzānd ușor,
Acolo unde pășești,
Clădești, visezi, iubești…

because i love you

Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a