Fără tine


Fără tine

Oglinda mi-adus in zorii dimineţii,
Chipul veștejit de zile fără tine,
Iar pulsul fără somn minţea prin vene,
Că ochii ar avea glas fără tine.
Ore de carton se-neacă in apa firii,
Ce-mi cutremură trupul fără tine.
O vreme de dor sădită de jale,
M-adoarme cānd simt viaţa făr’ de tine.

Atāt amar se-adună, buruieni-cruce,
Se ridică-n sufletul năpăstuit fără tine.
Atāt de luminous devine frunzișul inimii,
Cānd vei veni cu un sărut și-o imbrăţișare,
Atunci lumea va fi frumoasă; vei fi cu mine.
Şi voi, salcii bocitoare, după bătălii
Cu timpul, de ce nu vreţi, nu indrăzniţi,
Să faceţi din lacrimi o uitată amintire?

Mormāntul lui, al nimănui se surpă…
Al cui? Al suferinţei-cavaler de stāncă,
Ce se-ntrecea cu durerea din mine,
Cānd prin codrul vieţii mă pierdeam fără tine.
Şi toate au rămas sclipiri furate,
De stele rătăcitoare ce-și duc bagajul,
Spre tine, spre noi, spre o dulce iubire.
Chiar de-mi fuge sufletul fără recul,
Prin Universul celor apuse și renăscute,
Ce frumos și ce splendoare,
Acolo lāngă buzele tale,
Adevăr ce printre picături mă face,
Să pun o singură intrebare:
Cum de-am trăit atāta vreme,
fără tine..

doar, te iubesc

Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a