O zi, o viata


O zi, o viaţă

Va veni o zi cu neagră tristeţe,
In care tot şi probabil toate,
Vor urla după ajutor,
Căci in miezul crud de durere,
Lacrimi vor scălda amintiri de dor.

Va veni o zi in care măreţul Cer,
Acoperit de plumb şi zări oarbe,
Nu va mai indrăzni să ofere,
Un Răsărit de vise sau plăcere
Robului cu inima unsă-n iubire.

Sau va veni o zi in care māinile tale,
Mă vor strānge puternic... şi uşor
Intr-un sărut şi-o suplă imbrăţişare,
Vom fi doar noi in lumea decor,
Trăind cu-o inimă ce bate-n doi.

Şi a venit ziua cu zorii luminoşi,
Iar eu cu teamă ţi-am urmat paşii,
Privind cu amară vie māhnire,
Cum te indepărtai de solitarul mine,
Urmānd a te duce acolo unde,
Din nefericire inima mea nu are
Puls, doar şoapte-n cuvinte.

Şi va veni ziua cu a ei Judecată,
Purtānd a noastră iubire departe,
De noi, de tine, de vise ferice,
Sau oare ne va aduce aproape?

Intr-o zi,
Viaţa mi-a adus in cale,
Un inger, o dulce alinare,
Pe tine,
Domniţa florilor de mai,
Clădită de inimă,
Drept Emma, jewel sau Elia,
Creionānd din răsputeri lumii,
In poezii sau litere dragi,
Mii şi mii de sincere moduri,
Ce-ţi spun pentru o eternitate,
Doar te iubesc...

I don't believe in this world without you

Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a