Dintr-un puls

Dintr-un puls

M-ai invatat cum sa respir iubire,
Si mi-ai adus briza reala, prima in fericirie.
Cobor, timid cu inima deschisa, visul vietii,
In fata duiosiei tale ce mangaie un noi.

Mi-ai aratat tandretea simpla de a fi,
Doar un copil pierdut in campul primaverii,
Eterne, miresmatica cu chipul tau de mai,
Iubind un colt din inimi regasit in Rai.

M-ai ocrotit cu neincetare, grija oferita,
O simt in vene, in fiinta mea adanca, tu,
Esti raza florilor de mai, linul din bruma,
Deschid clipa, cu inima batand continuu.

Mi-ai adus sclipirea sincera a iubirii,

Fara sa vrei in mine ai sadit podoaba vietii,
Cea mai draga surprinzatoare emotie,
Al nostru zbor spre norii inimii depline.

Ma vezi? Da, te simt!

Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a