Apus de dor

Apus de dor

"Te simt in departarile ce mor timid aievea,
Cum ma alungi in tenebroase umbre,
Si mor castrand al meu delir ce vede,
Inima fumegand a ploi morbid, uitate.

Ascult cu o durere ametitoare buzele tale,

Cum ele acum danseaza si se plimba,
In noi sau vechi taramuri, popasuri grele,
Iar eu adorm cu o iubire ruginita.

Te vad in florile eterne, in vieti gingase,

Si sper ca linistea din ele, pe tine,
Angelica mea draga Elia, in soapte vii.
Sa te cuprinda vast, noapte sau zi.

Plapand, firav in cuget si dorinte,

Apuc sa ma arunc in cruda realitate,
Dar ochii mei, vad clar si spun secrete:
De vrei nu vrei, nu pot, eu, azi sau maine,
Sa nu iti spun cu zambetul in inima,
Un simplu adevar, ferice, te iubesc."

Respira inima, respira
 

Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a