Hades


Hades

Moartea, arta nescrisă a vieţii,
Se-ntinde nestingherită-n văi,
De Dumnezeu, vădit uitate.
Cerul mormānt uzat de vreme,
Plānge cu lacrimi amare,
Jelind cu patos lumina Soarelui,
Infrānt, pe ruinele Apusului.

Şi cum destinul adoarme,
In lanul cu vise dărāmate,
Deschide-ţi ochii dragă sfānt,
Şi pune-mi roua morţii-n spate.
Respiru-ţi Doamne de rușine,
In aerul pocit de babe bocitoare,
Şi cānd o fi prin mutul vānt,
Am să-ţi trimit a doua reincarnare.

Trădat și folosit cu așa pasiune,
Iar am ajuns in cumpăna uitării.
Şi șarpele de ceaţă din adāncuri,
Cu venin lent otrăvitor, să muște;
Din cei ce mi-au pus suferinţa-n frunte.
O dulce răzbunare, floare curgătoare,
Sufletul mi l-ai osāndit...
In cruda māntuire de Apoi.

Şi-n picături de albă fericire,
Să pui valuri de lucie amărăciune,
Alaiul morţii zilnic să tot cānte:
Inima falsă, buze de māl, ochi de nisip,
Māini mincioase și gānduri de plumb,
Lacrimi de demoni să vă imbate.
Castel de tăciune, sinistre cadavre,
Să-nvie in noapte și-n dimineţi sure,
Cu șiroaie de dureri, respirānd doar trădari,
Ca-n obișnuinţa armatei de hoaţe,
Să moară tot ce-a insemnat noi.

“Prefer sa fiu criticat pentru ceea ce sunt decat iubit pentru ceea ce nu sunt.” Kurt Kobain

Postări populare de pe acest blog

Peste drum poezie

Corida unor litere albe

Hold on: smile