De te-as gasi

De te-aș găsi

In vatra vieţii atinse de durere,
De te-aș găsi,
M-aș face antidot intr-o suflare,
Şi printre ţurţurii privirii tale,
Să mă transform in dulce alinare,
Așa, ușor cu imbrăţișări de liniște,
Calmul sufletului s-apară in noi,
Pentru zi și-o eternitate.


In codrul suferinţei fără jenă,
De te-aș găsi,
Aș lua asupra mea in goană,
Lacrimile tale, bastioane de văi
In care orice om s-ar pierde,
De n-ar avea iubirea aproape.
Aș ţine in spate praful serii,
Ce ţi-ar aduce grele supărări,
Apoi să mulţumesc Cerului,
A doua zi,
Din zorii goniţi de dimineaţă,
Pānă-n puful pernelor dragi,
De-ai fi doar fericită.

In graiul tainelor ascunse,
De te-aș găsi,
M-aș face stea ascultătoare,
Şi bătrānior cu fraze tālcuite,
Ca sufletul să ţi-l deschizi,
Cu cel ce mult te mai iubește.
Adorm sorbind din lira liniștii,
Ce mă atinge atunci cānd visele,
Mă fac să te găsesc zāmbind,
Sub un cireș cu flori de mai.
o zi, o viata

Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a