SMS de dragos..love


SMS de dragos..love

Spune-mi pe nume uşor,
Si printre dulci cuvinte,
Să asculţi cāntecul inimii,
Ce alintă tandru uneori,
Lāngă banca vie a dragostei,
Priviri imprumutate,
Si regăsirea plăcerii.

Lasă-mă să te dezmierd,
In şoapte regeşti sorbind,
Gānduri fragile ce-şi doresc,
Să fii o muză lină adāncind,
Pulsul buzelor de rozalii safire,
Ce doar numele unui noi, şoptesc.

Leagă-mi trupul de al tău piept,
Acolo unde domneşte drept,
O inimă-regină aparte ce „porunceşte”,
Unui rob uns in curate atingeri.
Fugi in clipe atinse de ingeri,
Tināndu-mă de mānă, de suflet,
Cu mine şi-un sărut sub ele,
Ale noastre rămurele.

Tānjeşte, cere, fură o frāntură din mine,
Să vezi, să simţi cu ce m-ai imbrăcat,
Nu in fire de aur sau alte rugini materiale,
Cu haina iubirii, odihna sufletului agăţat,
Ce zilnic mă protejează de...
Eternul prezent in ceilalţi, rău intruchipat.

Eşti ultima speranţă, un felinar in fericire,
Fără minciuni slinoase sau omisiuni intunecate,
Fără muma ignoranţei sau fiica ei indiferenţa,
Doar tu, domniţa mea pe veci din stele,
Ce iubire are şi nu oferă ură. In confidenţa
Veşniciei tinereşti, spune-mi pe indelete,
Tot ce ai ascuns in cufărul de sentimente,
Pentru un biet muntean dinspre Tārgovişte. 
 imbratisare intr-un sarut


Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a