Dialog sub un cires inflorit


Usa inimii

EL: Acum, sub umbra ciresului, putem vorbi?
Ea: Putem vorbi in tihna. Putem indulci acest vant de primavara cu soapte si imbratisari calduroase.
El: As vrea sa stii ca dragul tau glas mi-a alintat sufletul aducandu-i odihna dupa care visa cu atata pasiune. Aproape, cat mai aproape de buzele tale cu gust de miere, ma aflu si zambesc usor…doar vad in ochii tai lumina.
Ea: Ma iubesti? Vei veni cand, in zile mohorate si suparari, voi avea nevoie de tine? Ma vei asculta fara sa ma intrerupi cand ceva vreodata o sa-mi apase pe suflet? Imi vei aduce claritate in baia de sentimente in care ma scald zilnic? Vei fi tu, cel pe care-l vad acum in reflectia ochilor ce ma privesc, in zilele care urmeaza sa ne testeze valsul inimilor? Ma iubesti cu adevarat? Spune-mi clar si intr-o soapta…
El: Ochii mei atunci cand sunt privilegiati sa te cuprinda in totalitate sunt vesela prin care sufletul respira bunatate. Nu as putea sa nu fiu cuprins de o bucurie unica atunci cand sunt langa tine… Da, te iubesc asa cum Dumnezeu mi-a lasat mostenire acest sentiment intiparit in esenta care-mi marcheaza fiecare gest, creatie, sir de cuvinte intr-o lume aproape sau departe de tine. Eu te iubesc pentru zilele de ieri, cele de azi si cele care vin, ce-mi spun in bruma diminetii si ceata blanda a serii ca tu esti parte din mine. Si nu-mi este teama de ce inseamna aceasta iubire caci simt in tine inima mea. Deci as raspunde cu intreaga fiinta da, la toate intrebarile tale, singurul meu raspuns care creste in putere de fiecare data cand printr-un sarut, mangaiere sau grai, tu devii eu iar eu devin tu...
Ea: Viseaza atunci alaturi de mine, sub ploaia racoroasa a zambetelor. Tine-ma strans de mana, nu-mi da motive de suparare ci mangaieri linistitoare. Inveleste-mi fiinta cu bunatate astfel ne vom bucura de sentimente neconditionate. 
El: Pot sa te iubesc asa cum florile privesc spre soare? Pot sa te iubesc asa cum inima-mi sopteste? Pot sa te iubesc printre lacrimi de fericire? Pot sa te iubesc sub clar de Luna, unde stele timide sa ne lumineze sufletul? Pot sa te iubesc intr-o speranta, cu un sarut drept siguranta? 
Ea: De sinceritatea iti conduce iubirea si de gandurile tale ma incalzesc raspunsul meu nu poate fi decat da.
El: Noapte buna domnita draga, visele sa te calauzeasca spre un taram al linistii care sa-ti aduca in roua diminetii un zambet. 
Ea: Noapte buna, somn usor, sa nu intarzii, te astept sub cires.
El: Voi veni...mereu, mereu, cu drag. 

Asta-i viata:
Acum,
Deschide usa,
Vei observa,
Un tanar cum,
Cu drag te invita,
Sa vii in bruma,
Iubirii.

Asta-i usa inimii,
Intra,
Te astept cu flori
Si Imbratisari,
Langa,
Un sarut fara margini.

Asta-i viata mea:
Ia-o,
Fir cu fir, zi de zi,
Pe langa greutati,
Si bucurii,
Uite-o,
Cum creste acolo,
In inima ta,
Ferice viata mea. 

Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a