Iubirea intr-o imbratisare


Iubirea intr-o imbrăţişare

Era o seară albastră, cu stele-perle pe cer. Era o linişte incāntătoare, cu pulsul fericirii in aer. Era o gingaşă armonie, cu vise jucāndu-se pretutindeni. Era o privelişte magică, cu māngāieri timide ce se regăseau in clipe furate. Era o frāntură de timp ascunsă, o adiere a lunii martie care cu tandreţe ne-a adus impreună. Eram noi, imbrăţişati, pierduţi de restul lumii, purtaţi de cāntecul suav al inimilor intr-un vals uns de serafimi şi atins de Dumnezeu.

Incercam, precum un copil sfios ce aştepta cu nerăbdare Crăciunul sentimentelor, să te simt, să aud glasul sufletului tău cum şopteşte cuvinte dulci inimii mele. Şi nu puteam decāt să mă las condus de freamătul buzelor tale in aventura necondiţionată, nobilă şi delicată a vieţii: iubirea. Gura mea grăia incet la un milimetru de lobul urechii tale drepte, cu dragă plăcere ceea ce fiinţa mea vedea in tine:

“Dragă-mi eşti, frumoasă muză,
Desenată de serafimi iscusiţi,
Ce se jucau cu normele minunăţiei,
Aducāndu-mi-te intr-un Rai de mai,
Ferice zi…

Port in totalitatea sufletului, o iubire,
Sinceră, croită-n jurul bunătăţii tale,
Privirii calde, māngāierii tandre,
Şi a tot ce eşti şi imi oferi, cu un sărut.

Ai adus sclipirea dragostei intr-o clipită,
Fără să vrei, ai schimbat totul căci,
Lumea aşa mare a devenit o granulă
De nisip, purtată in jurul inimii;
Atāt de mult azi,
Şi,
Pentru totdeauna,
Eu am să te iubesc…”

Te văd acum printre florile Răsăritului, bucurāndu-mă atunci cānd in această poiană, te trag timid de māini, te-aduc aproape, lāngă mine şi mă pierd in ochii tăi complet. In braţele tale, orele devin minute şi mă intristez cānd realizez un simplu adevăr: trebuie să plec de lāngă tine ducāndu-mă intr-un loc unde tu nu eşti decāt in inima mea. …de cāte ori suntem impreună, zāmbetul tău, liniştea mea, duioşia ta, afecţiunea mea se imbracă intr-un noi, pe care-l preţuiesc din vārful sufletului meu pānă-n ultimul praf stelar călător al Universului. 

Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a