De inima legat


De inima legat

Eşti prima mea dorinţă, confort şi alinare,
Eşti mica mea fărȃmă de suplă mȃngȃiere,
Eşti micul meu Paris, in zorii dragi ai verii.
Eşti floarea ce-mi oferă parfumul lin al vieţii,
Eşti mierea sufletului meu, bruma frumuseţii.

Eşti tihna dimineţii creată-n vraja viselor de ieri,
Eşti vatra zilelor de aur ce-ţi inconjoară obrajii rozalii,
Esti draga mea sirenă pe malul noroios al libertăţii.
Eşti fiica zȃmbetului clar, asurzitor de feeric, şi,
Eşti firul delicat al inimii, ţesut de mai-ul primăverii.

Eşti rȃul curgător al tot ce mi-aş putea dori,
Eşti clipa din avȃntul dragostei, liniştea furtunii,
Eşti alintata mea busolă, condu-ne inspre fericire.
Eşti briza răsăritului ce-şi ocroteşte visele eterne,
Eşti fără de secrete: noi
A kiss to build a dream upon on. 


Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a