Culegand poezii din Tartar


Culegand poezii din Tartar

Mi-am cantarit vitejeste viata,
Ca un orfan pierdut in strada,
Si far de libertatea elementara,
Toporul inimii m-a eliberat de povara
Raspunsurilor…

Tacut, cu ochii napaditi de somn
Si gura sleita de injurii funebre,
Incep a scrie pentru ciori
-veselele intelepciunii hadesiene-
Despre Cortina nasterii unui trecut.

Ruga mortii, ofranda pentru zei pribegi,
Se-ntinde in cazarma mintii increate,
De-un sobor de vise fara patrie.
Ascult cinstit si linistit cum curge,
Sufletul lichefiat intr-un ruginit ceaun
-lasat pe-o strada laturalnica,
De-o himera cicalitoare-.

S-a inchis iar pravalia noptilor,
Eterne porti catre al meu Amor,
Ce sade ascuns far de carari,
Si ma supune la zilnica singuratate.
Dar vei veni tu draga cititoare,
La al meu prag cladit de ingeri,
Te voi simti si recunoaste,
Caci vei fi imbracata-n dragoste. 


Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a