Elia


Elia
Imprumută-mi inima pentru o zi
Să simt al tău puls croit de ingeri
Şi de-o fi ca Raiul iar să-ţi fure
Gingășia zāmbetelor de māine,
Lasă-mă-n plaja speranţelor vii,
Să creionez buzele tale in stele.

Ascultă-mi visele cum se lovesc
De roua Cerului ce nu obosește,
Să se aștearnă sub al tău vasc,
De suflet inflorit, sublim, devreme,
Intr-un nemuritor: “te iubesc”.
Blānd, inima imbrăcată cu tine
Şi, liniștit, ochii gonind cu sete,
In veșnicia frumuseţii elenice,
Las zorilor noștri de iubire
un sincer mulţumesc.

Acum, strānge-n pulsul amintirilor,
Din anul ce trecu pe nesimţite,
Şoaptele reintinerite de-o privire,
Şi spune u
șor:
“M-a
ș pierde intr-o imbrăţișare,
Lovită de-un sărut sublim
și dulce.”
Eu, voi aștepta cu nerăbdare,
Orele-n care bătăile inimii de dor,
Se vor ascunde-n troiene de iubire,
Schiţānd dulcele unei vieţi senine,
Cu tine-n suflet, vie moștenire. 


Ou de paste Iasi




Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a