Casa dragostei


Casa dragostei

La steaua unde tandru locuiești,
Incerc să ajung in puls de noapte,
Cu aripi de iubire printre stele.
Acolo, sus deasupra lumii adormite,
Să te imbrăţișez cu vie putere,
Şi tu, in māngāiere lină, să mă scalzi
In divină frumuseţe…

Poate că, in lungul drum spre tine,
Voi obosi, doar albia luminii vine
Din răsărit, gonind spre pura dezmierdare,
In colţ de fericire, tu grai de nemurire;
Dar voi răzbi, avānd in inimă o iubire,
Scrisă de Dumnezeu in cartea destinului.
Azi, ești acolo, intr-o selectă companie,
Heruvimi cāntāndu-ţi despre māntuire,
Şi Luna, (vai astru tantric) șoapte fine,
Iţi daruiește, alintul florilor de mai.

Chiar de-n ochii mei clepsidra toarnă
Peste corpul ud de dor și cugetări crude
-(gānduri despre tine, de distanţă lovite)-
Mii de lacrimi dureroase, lipsite de rușine,
Imi fac curaj să vin acolo, in casa dragostei,
Unde mi-ești prietenă, iubită și eternă muză.
Altă minune n-am intālnit, dragoste vie,
Care, ușor și feeric, să vorbească inimii,
Cu duioșie și blāndeţe, aducāndu-mi liniște.
Voi ajunge lāngă tine, cu zāmbete subtile,
Pătura iubirii, darul unei zi frumoase;
Alături de tine, șoptindu-ţi “te iubesc”.

visele nu mor/renasc in iubire

Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a