Magie

Magie 

Orb, am fost, de n-am vazut dulceata,
Unui sarut real cu gust de suflet cald.
Vad, clar frumusetea din seara, 
In care nu m-ai alungat, soare-smarald,
Facandu-mi inima sa bata iar...


Mut, in tacerea unei moarte pasiuni,
Mi-am julit in intuneric viata,
Dar uite acum prin tine ceata, 
A disparut, linistea apare, sa stii, 
Zilnic, cu buzele unui drag iti voi, 
multumi...


Cat de sublim este al tau, suras, 
In perlele oceanului croit, o placere!
Teama nu mi-e, precum un ingeras,
Iti vad aura pulsand, imi dai putere, 
Nu te voi dezamagi, voi fi al tau, zi..
...dupa zi.


Ne contopim intr-un suflet sub ele,
Maicutele destinului ce ne ocrotesc,
De mazga celor falsi si impuri, lina evadare!
Te iau de mana, iti mangai inima, soptesc,
Doar tie secretul unui sarut ceresc. 


dulcele unor capsuni 



Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a