As vrea sa stii

As vrea sa stii


Am strans in suflet, soapte si zambete,
Le-am ocrotit cu drag, zilnic ingrijindu-le,
sub respiratia unei iubiri oneste si clare.
Am desenat in puls de Rai, doar un noi,
Dorit, iubit si fericit, mangaiat lin in doi. 


As vrea sa stii domnita scumpa, acum, 
Rasare dimineata in cantece de mai, 
In suflet mostenind un simplu grai,
Ce-mi spune neintinat de ura cum, 
Doar sarutul tau alinta cu calm zorii. 


As vrea sa stii, vazand clepsidra Timpului,
si numarand fiecare puls al inimii mele, 
Ca m-ascalda in caldura ochilor tai mici.
Miscat treptat de divine ganduri de dragoste,
Vad tineri tinandu-se de mana, uite! Noi...


Aroma vocii tale, surasul si emotia,
Adoarme haurile zilelor de ieri, umbrite,
In tensiuni nefondate, neloiale sunete,
Dezvelind curajul unor inimi de a spera,
In doi, la o adevarata iubire. 


Mi-am dezgolit fiinta de trecut, de toate,
Ramanand doar cu zambetul tau, un dar croit,
In inima, desprins din carti, filme de dragoste,
Ce nu credeam ca voi gasi atat de repede,
Pierdut fiind, intr-un te iubesc m-am regasit. 


My darling red.

Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a