Masti de carnaval

Masti de carnaval

Am intalnit odata un om batran...
Venea, obosit, dupa un drum lung,
Cu o privire nemaintalnita, ca de nebun,
Pasind spre mine, cu lacrimi curgand. 


-Tanar fecior, asculta a mea poveste,
Fii pentru o clipa al meu baiat, te rog, 
Caci inima m-apasa si tare ma doare,
Nimeni sa nu afle talcul vietii unui firav orb. 


-Aseaza-te pe temelia unei iubiri pierdute,
Imprumuta-mi a ta ascultare si invata,
Din amintirile unor buze de timp ferecate,
Simtand intelepciunea dintr-o trecuta inima. 


Cu mila-n suflet m-am lasat pe spate,
Cerul zambind in clar albastru de mai,.
Ochii piosi si doritori, zarind un alai,
Fura bughetul mosului, de sentimente apuse. 


-Sunt langa tine bunicule, ruga e mica,
Am sa fiu precum o stea in noapte,
Mereu vazand si ascultand langa Luna,
Of-ul muritorilor trecuti prin a vietii sete. 


-Copile drag, timp de doua decenii, plang,
Sufletul il trag precum o ancora cosmar,
In tundra noptii, incolacita ca un streang,
Ranindu-mi visele, corupte de un dor amar. 


-Am iubit o faptura-n cristale imbracata,
Pielea-i sclipea la vazul Soarelui gelos,
Zambetul lin ingenunchea regii iar ea,
Cu vorbe dulci, inima unui rob o atingea. 

-Va urma-








Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a