Zorii, langa tine II

Zorii, langa tine II 

Intre zambete alese, fire delicate-n contemplare,
Isi aroga dreptul falnic de a spune raspicat,
Un anume adevar, creionat sub inimi rapitoare,
Desenate de Univers, lin de dragoste sudat

Pergamentul schitat de ochii mirifici ce mi-i oferi,
Devine public, lumii invesmantata-n matase alba,
Daruind buzelor deschise, mirajul caldurii vii,
Ce se gaseste in toiul noptii fara licar de teama. 

Testamentul inimii l-am tot citit, un vals spre viitor, 
Ma minunez cum glasul tau alinta fiece somn,
si nu intelegeam cum de radeam, atat de uimitor,
Regasind cu tine calmul dintr-un sarut... devin alt om. 

La firul izului divin, harpa destinului canta,
Despre darul ce mi-l oferi; imparti aerul cu mine,
Norocul mi-a zambit fara sfiala, o liniste timid releva,
Curajul de a incerca, in doi, sa mangaiem ziua de maine. 

                                Hugs for Momo.

Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a