De cate ori


De cate ori

De cate ori soarele rasare,
Pe a ta piele tandra, covarsitoare
De felurite gingasii ametitoare,
Trasar, logodit de-o fericire
Croita de zambete visatoare!

De cate ori primavara asterne,
Pe al tau chip roua din soare,
Raze istovitoare de frumusete,
Respir, sarutarea unui inger
Ce-mi mangaie inima cu bunatate!

De cate ori albastrul din ochii tai,
In trepte de ocean-bucurie,
Mi-aduce salbe fine-n mangaieri,
Ating, laurii linistii sufletesti,
Si iti multumesc ca-mi vorbesti,
Prin sarutari dumnezeiesti.

De cate ori culorile literelor mele,
Ti-au desenat dulcele portret de iubire,
A minunatei inimi incantare, pura dezmierdare,
Pasesc, cu fierbinte avere de suflet,
In taina buzelor tale, perle-cantece!

Du-ma-n fericirea mangaierii divine,
Acolo unde subtil si tandru soptesti: 
vino tiptil aproape, cu drag si liniste,
Ia-ma in brate, saruta-ma cu putere,
Fa-ma sa am incredere in tot ce esti,
De azi doar pentru mine!


Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a