Suspine

Suspine

Imi pare rău,
Acum cānd nopţile sunt reci,
Şi zilele trec mult prea ușor,
Amintindu-mi cāt mi-e dor,
De zāmbetul tău.

Imi pare rău,
Acum cānd māinile te caută,
Şi inima te strigă cu durere,
Refugiul dragostei se duce,
Lāngă netimpul tău.
(e prea devreme să simţi,
cum pulsul meu se scurge,
In vāltoarea tristelor amintiri,
Cicatrici pe-n suflet fără zi.)

Imi pare rău,
Acum cānd dintr-o singurătate,
Ultimele noastre cuvinte pesemne
Devin cruci adānc infipte,
In inimă, in dragostea ce nu piere,
Dar, din păcate doare,
Neavānd speranţa de a fi cāndva,
Vreodată cu tine…

Imi pare rău,
Acum cānd intr-o seară de mai,
Te-ai uitat la mine și mi-ai vorbit,
Nu cum speram…dar poate o fi,
Așa destinul, să te iubesc umbrit,
Din depărtări obositoare.
Imi pare rău.
Dialog:
El: Mi-e greu, ma doare, sufletul plange si nu am forta sa zambesc dar in ciuda tuturor celor ce-mi cutremura fiinta..tot te iubesc.
Ea:...
El: Seara si ziua sunt intr-un apus continuu, nu vad rasaritul caci mi-e dor de surasul tau, ce nu mi l-ai oferit.
Ea:...
El: Acum adorm cu gandul la tine, dorindu-ti din inima doar bine.

Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a