Promisiune


Promisiune

Şi-am croit iţe de șoapte,
In vatra inimii ce tot cānta,
Duioase amintiri sub stele,
Despre o tandră iubire.
A cui? V-aţi intreba,
Pe bună dreptate,
Răspunsul așa ar suna,
A mea doar pentru ea. 

De ce să-nșir cuvinte,
Straie de dragoste deplină?
Cum aș putea vreodată,
Să ignor pulsul ce sare,
Peste poiene, munţi, soare
Sau chiar eterna Lună,
Şi vrea să ajungă doar la tine?
Domniţă a celor frumoase,
Verzi și a toate iubitoare,
Primește acest dar și cheamă,
Al tau poet la tine,
Intr-o dragă imbrăţișare,
Şi dulce sărutare.

In tomul viselor mele,
Apari ca o vioară liniștitoare,
Singura muză cu iubirea-n buze,
In firele de păr tomnatice,
Şi-n ochii oglinzānd pura bunătate.
Paginile vieţii scrise cu, și despre
tine, mi-apar in minte,
De fiecare dată cānd, uite,
Realizez cel dintāi adevăr:
Tare mult te iubesc.

Dar uneori mă scald in multe,
Ape cu intrebări sau gānduri grele,
Așa mi-i firea de indrăgostit,
Să incerc să te inţeleg cāt pot.
Mulţumescu-Ti Doamne ce
Prin al tău inger, din dragoste,
Mi-ai adus in umila mea cale,
O inimă infloritoare, surās-antidot,
Pentru tot răul din lume,
Şi mulţi nu știu ca a ei lumină,
Alungă teama prin cea mai lină,
Strălucire…

 Acum in văzul celor mulţi,
Şi nestiutori de-a noastră iubire,
Iţi fac o justă promisiune:
“De azi, in toiul dimineţii brune,
Pānă-n eternul vals de Răsărite,
Am să te iubesc solemn pe tine,
Cu respectul armură, inima salcie,
Cu sufletul apă vindecătoare,
Cu māinile aleasă māngāiere,
Cu mintea arie de pasiune,
Şi de-mi permiţi,
Cu ceea ce sunt ca fiinţă vie,
Al tău iubit, poet și prieten,
Amāndoi s-ancorăm de-a pururi,
Suflete legate-n dragoste,
Pe acest pămānt și dincolo de stele.”
O privire pentru suflet



Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a