Un vis cat o poveste


Un vis cat o poveste

Eram conştient când te-am văzut,
Frumoasă şi cu ochii aşa senini,
Că printre emoţii şi întrebări,
Voi regăsi în tine lumina;
Aşa încât am îndrăznit,
Să mă strecor în viaţa ta,
Vioi, timid, cu capul sus,
Să-ţi fur un puls de fericire.

Aş vrea să-ţi scriu clipă de clipă,
Atunci când mă gândesc la tine,
Dar dintre miile de strofe,
Cum aş putea să-ţi fac dreptate?

Un biet artist, rătăcitor alene
Încearcă să te cucerească,
Cu inocenţa unui zâmbet,
Şi lumi create-n briza Lunii,
Patroana vieţii mele scurte,
De muritor ce vrea un înger.
Am îndrăznit să mă strecor,
Ca un actor pe un décor,
De zâmbete idilice şi cântece telurice.

Şi nu ma condamna te rog,
La un şirag de zile taină,
Căci vreau să ştii că îmi eşti dragă,
Şi nu mi-e teamă să ţi-o spun.
Mi-ai povestit de bucurii, 
vise senine,
Cât de frumos ar fi pesemne,
Să ne găsim la braţ cu ele.

Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Frunza de artar, partea I

Vis dulce