Printul de la munte



Pisicut si pisicuta,
Si-o trageau la colt de drum,
Fara jena ca e iarna,
Iar ei sunt in curu gol.

“Da-mi-o bine pisi draga,
La plasele mai cu spor!
D-aia te iubesc mai fata,
Ca ma lasi sa te omor!”

Pisi, pisi, printisor,
Asta e iubirea noua,
Un muiut delasator,
Practicat de umbre oarbe.

Ce frumos, cata pasiune,
Trecatori privind la ei,
Se inchina si-i blesteama,
Caci sunt morti pe-nterior.

Dumnezeu priveste cica,
Nu intervine peste ogari,
Imbuibuti in preacurvie,
Cine sa-i opreasca, cine?

Tu esti printul meu, iubire,
Sunt a ta, crescuta bine,
Te iubesc precum pe mine,
Printul meu far’ de castel.
Haide fa, lasa-te dusa,
De pasiunea sulii mele,
Nu te vede al cu barba,
Pune-te-n genunchi si suge!

Asta-i romantismul pur,
Promovat de juni razesti,
Frumusetea fara nume,
Dragoste cu nabadai.

Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Frunza de artar, partea I

Vis dulce