9 crime pasionale, de un fulg atinse

9 crime pasionale, de un fulg atinse

Respectȃnd bătăile inimii ce succesiv mă coboară la nivel de valet inconştient şi selectiv atent la dorinţele clientului, am realizat că efemeritatea drumului de azi capătă un fundament solid. Nu mă pot pronunţa la calitatea sau la capacităţiile de rezistenţă ale drumului, in faţa camionului dur, agresiv şi uneori inşelător al Timpului. Frăgezimea pulsului mă indeamnă să fiu optimist, umbra anterioară zilei de ieri imi strigă din răsputeri să adopt o poziţie defensivă şi eventual să mă arunc in cascada unor amintiri mȃnjite de regrete, suspine şi iluzii insȃngerate. Nu ştiu ce noutăţi sau evoluţii poate aduce ziua de mȃine, de altfel prefer să nu mă gȃndesc la ea şi să mă bucur de plăcerile, mari sau mici, intense sau limitate, ale prezentului. Labilitatea emoţională sau inocentă caracteristică se completează intr-un mod evident insă echilibrul ce suspect il primesc nemeritat acum, imi pare divin trimis dintr-un atemporal tăr m.
Consider că vraja nu va dispărea in ciuda faptului că toţi factori par să mă contrazică cu dovezi irefutabile, cred că baza este suficient de puternică incȃt să reziste vȃntului aspru şi rece ce stă să bată. Nu vreau să subtilizez apariţia unei infrȃngeri din contră apelez la instinctul dual de raportare la elucidarea misterului pentru a-l răzbate cu fruntea sus. Imunizat impotriva unor eventuale discrepanţe de idei, incep să realizez că lipsa de protecţie morală zilnică mă obligă să devin un pasiv nociv, atent la precizia rănilor verbale cauzate. O intenţie inconştientă şi aparent regresivă ce imi pătează carcterul şi personalitatea. Armele albe au fost mereu onorabila cale de război aleasă de mine deoarece orice scurtătură implică doar durere şi triste deziluzii. Cu sufletul deschis, onestitate, curaj, respect şi inima bătȃnd, singurele mele gloanţe ce le voi folosi in lupta contra eventualelor divergenţe din viitor, imi aleg praful din drum şi respir adȃnc mireasma parfumului ce imi călăuzeşte sufletul. 

9 Crime pasionale, gȃnduri către o sibilă de mai

Zȃmbetul destinat perfecţiunii ce atentează provocător la cel al Athenei imi pare aievea protejat de o naturaleţe ce mă intrigă şi ademeneşte să-i fiu cȃt mai aproape.

Privirea caldă şi irecuperabil de onestă ce imi linişteşte spiritul zbuciumat de externalităţi terestre fără rost şi mă transpune intr-o stare de introspecţie emoţională dual impartăşită. 

Inima delirant de bună, ce nu işi recunoaşte meritele şi se lasă mȃngaiată de un impuls temător ce nu işi are locul, imi atrage atenţia că am mult de lucru pȃnă a reuşi să o schiţez in versuri sau pe o pȃnză albă. 

Liniştea aparent conflictuală ce te caracterizează imi trimite unde de speranţe inspre calitatea ulterioară a mediului in care trăim, lumina şi spada din intunericul insconştient ce pare să ne inghită zilnic.

Străfulgerile indoielnice din ochii tăi, perle negre unse in libertinul drag etern, mă obligă să ii apreciez, să ii urmăresc atent, să ii intȃlnesc in privire calm şi delicat. 

Afinitatea ta pentru moment şi intensitatea implicaţiilor ce le oferă această atitudine, mă fac să-mi aliniez visele lȃngă ale tale. 

Comoara ce se ascunde in spatele fiecărei imbrăţişări pe care mi-o oferi, ritmul sufletului tău ce il simt in adȃncul abisal al perechii sale ce sălăsluieşte in efemer.

Corida de sunete miresmatice indusă de vocea ta, un timbru ce imi alină auzul şi imi oferă o umbră răcoroasă din timpul unei zile călduroase. 

Sărutul. Buzele angelice ce imi supun voinţa pȃnă la cea a unui scutier docil fără secrete doar inofensivă pasivitate pasională. 

Deoarece firele de iarbă cresc independent unele de altele şi părerile vor fi diferite in substrat, Soarele ne va oferi prijelul de a zȃmbi. Lichelele parazitare şi insuficient dezvoltate, rog să se abţina de la noi incercări de contact, lipsa de interes manifestată de mine este o un răspuns suficient de clar. Cu scuzele de rigoare pentru cei care considera ca a fi romantic inseamna automat sa te arunci orbeste in bratele unei iluzii aferente; total eronat. Mere si pere, acidulate de prostie pentru dragii contemporani care inca se plimba in derizoriul lepros al unei cauzalitati de ieri, groteasca si uitata de sine.

Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a