Decenta suferintei, sub aripile vantului

Decenta suferintei, sub aripile vantului
"Invaluit de un monstruos sentiment atipic, ma apuc sa contemplez sfarsitul eternului. Macinat de griji nocturne asemenea preocupari nu imi dau nici macar macar un moment de liniste. Iar somnul cand apare calmul si relaxarea ce in mod normal il implica se disipa in vantul derizoriului lucid. Visele ma haituiesc, iau forme ciudate, cu apasatoare iluzii ce imi tin spiritul intr-o inchisoare eterna. Oare este realizabil telul meu? Ma indoiesc cu gratie dar vreau sa incerc. Cu determinare si perseverenta zilnic imi voi propune sa ucid eternul. In doze mici cu arme diverse, cu otravuri selecte si „patrunzatore” imi voi duce planul la bun sfarsit. Culmile disperarii ma imping cu forta sa apas pedala la maximum si sa dau uitarii atingerea efemerului terestru. Visul liberator imi propune cateodata solutii extreme dar nu am incredere in el. Inamicul meu imi da sfaturi cum sa il ucid? Ce strategie proasta de manipulare doar ma cunoaste, doar imi stie micile secrete carnal criminale...
Remediul??
Orice problema are o solutie, facila sau irealizabila dar mereu aplicabila. Dilemele, ce ar trebui sa apara in urma solicitarii masive a unui plan in aceasta directie, sunt cu adevarat existentiale in starea lor naturala. De ce? Logic tiparul este relativ simplu: Scopul este distrugerea partiala sau integrala a eternului. Prin acest scop intelegem cotropirea inchisorii arhiprezente in orice vis ce terorizeaza linistea constiintei. Purtatorul visului este in viata, iar existenta „eternului” isi are loc in „moartea” temporara a gazdei. Solutia este evadarea constanta din delirul ce se numeste somn sau ignorarea lui. Cum acest lucru din urma conduce la sfarsitul eternului prin accederea in Abisul Universului, in practica momentan corpul uman nu ar permite acest lucru. Dintr-un motiv atat de simplu, sibilele destinului personal nu imi va aroga nici macar posibilitatea de a varsa o lacrima sau spera la una. Comemorarea eternului pentru mine treabuie sa isi aibe radacinile adanc infipte in „reactualizarea” periodica a durerii. Cum transpunerea ei in realitate inseamna suferinta zilnica accentuata spre momentul reintrarii in etern, atunci solutia nu poate fi gasita in nici un plan. Raspunsurile sunt multidimensionale in truismul negativ ce il propun in orice instanta. Apoi 1+1 fac 2 nu? Fals..."

Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a