Regasire



In doua clipe am vazut,
Un rasarit si un apus certandu-se,
Pe-un privilegiu aparte;
Singuri, fara stele sau raze insotitoare,
Usor si tandru sa se bucure
De-un drag angelic zambet.

Soapte ascund pe-un fulg de fericire,
O simpla mangaiere, o dulce privire,
Regasite-n vatra buzelor fine
Si-a viselor etern line.

Ma mir acum, sub satre de intrebari,
Cum de am stat timid pe-un scaun
Si n-am venit cu-o briza de flori
Sa-ti fur macar o clipa, rosul din obrajiori?

Din labirintul pasilor pierduti,
Mi-adun din ratacirea inimii,
Zambetul furat, sclipirea vie
A literelor ce-au inceput sa scrie,
…doar despre tine.
(Si de curajul ma va parasi,
Sa mi te-aduc aproape,
Las’ litere lumii mosternire,
Ce-ti deseneaza numele
Cu metafore si file din povesti
De cand te-am intalnit zilnic
Pe-ascuns, fara oprire…)

Postări populare de pe acest blog

Ascultă-mi vocea

Smile

Frunza de artar, partea a II a